Skip to main content

Reklamacije i prigovori

 

LEGO Grupa i mi vjerujemo da naši proizvodi moraju zadovoljavati najviše standarde kvalitete, samim tim nam je veoma bitno zadovoljstvo naših kupaca obavljenom kupovinom.

Ukoliko imate problem sa vašim proizvodom molimo vas da nas odmah kontaktirate putem e-maila [email protected], na broj telefona 033/215-436 ili putem našeg facebook profila i mi ćemo se potruditi da vaš problem riješimo u najkraćem mogućem roku.

Reklamacija je moguća isključivo uz posjedovanje računa, te vas molimo da nam u slučaju iste pošaljete broj računa, broj narudžbe i vaše korisničko ime uz opis reklamacije.

U slučaju nedostatka na proizvodu, molimo Vas da nas kontaktirate kako bismo Vam dali dalje upute. Ukoliko se utvrdi nedostatak SOLIDEX d.o.o. će Vam:

  1. ukloniti nedostatak na proizvodu o svom trošku,
  2. zamijeniti proizvod sa nedostatkom novim proizvodom
  3. ukoliko ništa od navedenog ne bude moguće, vratiti ćemo vam vaš novac

Povrat artikala bez nedostatka nije moguć, kao ni povrat proizvoda koji su otvoreni, te vas molimo da prilikom kupovine budete potpuno sigurni u vlastiti odabir.

U slučaju da u vašem novom LEGO setu nedostaje određeni dio molimo vas da posjetite sljedeći link kako biste naručili dio koji vam nedostaje na vašu adresu. Ukoliko vam bude neophodna podrška, slobodno nas kontaktirajte i rado ćemo vam pomoći sa uputama o naručivanju istih.

Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Molimo Vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.

Radnim danima smo dostupni za vas od 08:00 – 16:30 i tu smo za sva vaša pitanja, sugestije i slično.

Vikendom i praznicima korisnička podrška nije dostupna.